Kamu-kamu Yang Comel

Thursday, September 2, 2010

Aku Mahu Kamu

Ini merupakan salah satu daripada one of my wishlist. Tak tahulah bila boleh dapat DSLR kamera ni. kalau di tengok dari harganya dipasaran boleh buat org semput,hehehe.Mana taknya harganya sahaja sekarang ni mencecah 4 angka. boleh buat downpayment motosikal,huhuu..

Kenapa D90 ni antara yang aku minati. Sebab D90 adalah antara model Nikon yang terbaik yang pernah dihasilkan, penambahbaikan kepada model D80. Kalau xdapat D90, D3000 pun jadik ler(tapi lani D3100 dah kuar).....Mcm yang Aiman selalu kata ‘Aiman xkisah’

Hope, tahun depan bolehlah beli kamera ni (nie kalau Yg. Berhormat Najib bagi bonus kepada kakitangan awam). Tak pun, kalau ada yang murah hati nak bagi hadiah masa birthday pun bagus jugakan..akakaka..

                           

0 comments :

Post a Comment