Kamu-kamu Yang Comel

Friday, October 17, 2014

Sarang burung@ bird nest

Korang pernah minum sarang burung???

Saya pun tak pernah minum.....tapi rasa cam nak cuba....
Orang kata sarang burung ni banyak khasiat....bagus untuk kulit dan elokan peredaran darah...orang cina dah lama amalkan minum sarang burung....

Semalam pergi guardian pharmacy....kebetulan ada promosi untuk produk-produk sarang burung......so, kita pun rembat lah jugak....

Sarang burung dengan gula batu.....boleh minum terus or di panaskan dulu......





Update: tak rasa hanyir pun....sarang burung tu rasa dia macam makan jeli n rasa manis....